روزی نه چندان دورِ دور، او هم نگاری بوده است

 

به دل نگیر پدر

دلم چه کودکانه بهانه ی تو را میگیرد ،

اما تو بزرگانه به دل نگیر ...


فقط بگو : کودک است ، نمی فهمد
 

سکوت می کنم

سـکوت" خطرناکتر از "حـرفهای نیشدار" است!


بدونِ شَـك کسی که "سُکــوت" مـی کــند؛
روزی حرفهایش را سرنوشت به شما خواهد گفت...

می ترسم... می ترسم تو بیایی، و من... به نداشتنت عادت کرده باشم...!

امتحانش کن.......

برای شناخت آدما
فقط کافیه یک بار ، بر خلاف میلشون عمل کنی !!!

پدرانه تبریک بگو

 

بَداَخلآق می شـَوَمــــــــــ ــــ!

 

دَستِ خــٌودَم نیســتــــــ ـــــ

 

تـــٌو کـــِهـ نَبــاشیــــــــــــ ـــــ


ز ِنـد ِگـــیـــــــ بـآیــَد بــِهــ کـــآمِ مــَن تَلـــخ شَـــوَد

دلتنگی

در زندگـﮯ بـرآﮮ هر آدمـﮯ !
از یـڪ روز،
از یـڪ جــآ،
از یـڪ نفـر،
بـہ بعـد...!
دیگـر هـیچ چیـز مثـل قبـل نیستــ!
نـہ روزهآ، نـہ رنگ هآ،نـہ خیـآبـآטּ هآ
همـہ چیـز مـﮯ شـود:
دلتنگـﮯ...!

اگر ب  " بخاطر خدا "  از عبادت برداشته شود ؛

از عبادت چیزی جز عادت نمی ماند ...

نیت هایمان را خالص کنیم ...

بزن

دنیای عجیبی ست ؛

اینجا لبخـند را هم ،

بایــد زد..!!!

درد دل با مخاطب های تندیس

شاید ارام تر میشدم

فقط و فقط............

اگر می فهمیدی.........

حرفهایم به همین راحتی که میخوانی معنا نمیشوند............!

عاق نکن!

نمی خواهد مرا «عاق» کنی؛

همین که نگاهت رنجیده باشد؛

دنیای من، جهنم است …!

یادتان باشد

یادتان باشد

 وقتی خورشید می درخشد هر کسی می تواند دوستتان داشته باشد

در طوفان است که متوجه می شوید چه کسی واقعآ به شما علاقه دارد

به یاد بیار

سرگذشتمان چنین بود ما به دنیا آمدیم دنیا به ما نیامد...

و اینکه هنوز هم نگرانت می شوم ، نگرانم می کند .....!

نپرس جانم...

اونی که نشسته....