اول مهر شغل پدرها را نپرسند ؛ وقتی هنوز احترام به همهی شغل ها را و افتخار به همهی پدرها را یاد دانش آموزانشان ندادهاند !
حالا قصه ی چشمان یتیمی که نم میخورد ، بماند …


اما گاهی برای بودن باید رفت...
ماندن همیشه خوب نیست...
رفتن هم همیشه بد نیست...
گاهی رفتن بهتر است...
گاهی باید رفت...
باید رفت تا بعضی چیزها بماند...
اگر نروی هر آنچه ماندنیست خواهد رفت...


زنان پايين شهر
رياضيدانان بزرگي هستند
آخرهيچ ارشميدسي نمي تواند
نيم كيلو گوجه را
به نام آبگوشت
بين سيزده نفر تقسيم كند...

ترسیده ام... مثل کودکی که گم شده... کاش کسی بیاید مرا در آغوش بگیرد و بگوید: نترس،پیدا می شوی...
یقین از من و تو مسلمان ترند من و تو که هیچیم این مومنان چرا؟ چون خدا خوب و بد آفرید ولی این مقدس مآبان پاک از اینها و آدم که عصیان نمود تعجب مکن این خوارج دلان ولیکن چه حاصل که در درک دین تفاوت ندارند با اهل شرک
ابوذرترانی که سلمان ترند
کمی از خدا هم مسلمان ترند!
و شیطان و آنها که شیطان ترند
از این جرمها پاک دامان ترند!
کدامین بگو اهل عصیان ترند؟!
اگر از علی اهل ایمان ترند!
دو سه رتبه از گاو نادان ترند
مگر اینکه خشک اند و آنان ترند!
چای داغ را یکسره سر کشیدم
نگاه نکردم به قندی که فرصت آب شدن نداشت
نگاه نکردم به تفاله های چای
که چگونه سُر می خورند
در حنجره ای که سلول هایش وا می روند
و به فنجان های نقره ای مادرم
که بعد از نوشیدن هر چای
از دستان لرزانم فرو می افتند
- می شکنند؟
- نگاه نکردم ...
اگر تو ثروتمند باشی، سرما یک نوع تفریح می شود تا پالتو پوست بخری، خودت را گرم کنی و به اسکی بروی... اگر فقیر باشی بر عکس، سرما بدبختی می شود و آن وقت یاد می گیری که حتی از زیبایی یک منظره زیر برف متنفر باشی؛ کودک من! تساوی تنها در آن جایی که تو هستی وجود دارد، مثل آزادی... ما تنها توی رحم برابر هستیم...
" نامه به کودکی که هرگز زاده نشد _ اوریانا فالاچی "
حالی که پریشان است !
احتیاج به آرامش دارد ؛
نه سرزنش ....
کاش می فهمیدند ... !!!

من آن نقطه آخرم
در امتدادآخرین جمله ....
پرانتز بسته.......
تمام
غریب است دوست داشتن
و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن وقتی میدانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد و نفسها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛ به بازیش میگیریم هر چه او عاشقتر، ما سرخوشتر، هر چه او دل نازکتر،
ما بی رحم تر. تقصیر از ما نیست؛ تمامیِ قصه
هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شدهاند... دکتر شریعتی
هنوز دارند
انتقام خیبر را از محمد می گیرند ...
"مرحب" دیروز
هالیوود امروز است با
فیلم های ضد اسلامی اش ...
کجاست ذوالفقار علی !؟

آقای من... یلدای غیبتت کی صبح می شود؟ نگاه کن آخرین دانه انار کاسه صبرم تمام شد
دلــم مـرهــمــی مــی خــواهــد از جــنــس خــودت ،
نــزدیــک ... بــی خـطــر ... بـخـشـنــده ... بــی
مــنّـت ...
ما درد خویش را به خدا هم نگفته ایم تا نشکنیم پیشِ کسی حرمت ِشما....
آیا دوستانت ناسپاسند؟ آیا خوبیهای ترا با اهانت و درشتی پاسخ می دهند؟
در این صورت زمان شادی رسیده است زیرا خداوند خود پاداش ترا خواهد داد.
هیچکس نمی تواند از دو نفر دستمزد بگیر: از خدا و از دنیا.
پاداشهای
دنیا تایید، تشویق، آسایش، راحتی، اقتدار و مقام است. پاداشهای خدا پاکی
تواضع و آرامشی عظیم است که میان مشکلات و سختی ها با قدرت می ایستد و
سروری که هیچکس نمی تواند آن را از تو برباید
همه آدمها با هم برابرند ، اما پولدارها محترمترند .
همه آدمها با هم برابرند ، اما دخترها پرطرفدارترند .
همه آدمها با هم برابرند ، اما بچهها واجبترند .
همه آدمها با هم برابرند ، اما خانمها مقدمترند .
همه آدمها با هم برابرند ، اما سیاهها بدبختترند و سفیدها برترند...
البته تبعیضی در کارنیست .
در کل همه آدمها با هم برابرند ، اما بعضیها برابرترند..
گذشتــــــه ای که حالمــــــان را گرفتــــــه است
آینــــــده ای که حالــــــی برای رسیدنــــــش نداریــــــم
وحالــــــی که حالمــــــان را بهــــــم میزنــــــد
عجب ، ...
چه زندگــــــی شیرینــــــی